Thursday, February 18, 2010

romantis


bagaimana harus kita meneruskan

percintaan yg terluka masa lalu

andainya kau sendirian dan

kau masih lagi mencariku

disini aku menantimu



kenangan saat indah kau dan aku

waktu itu hidup kita oh romantisnya

kita pun berlari-lari mengejar ombak di pantai kasih

akhirnya aku kau tinggalkan...



sejarah cintaku yg lalu

oh hanyalah ujian bagiku

sekiranya kau menongkah arus

ku masih ada disini

seandainya aku tiada lagi 

simpanlah cintaku di dadamu

Oh sayang...



cuba kau ingat kembali masa lalu

kasih ku teguh buatmu

walaupun ku terluka namun ku bersabar

dan masih menyayangi..



*Andainya kau ada yg lain waktu ini

Apalah daya ku lagi.. 

terpaksalah aku membawa diriku

dan hanya Tuhan saja yg mengerti



(*ulang chorus)

Kalaku mengelamun sendirian

Berderai air mata di pipiku

kerana terlalu ku menghayati

kau pergi dariku tanpa pesan



disitu hatiku yg terluka ini 

terpahat namamu...

kaulah kekasih..(kaulah kekasih)

No comments:

Post a Comment