Tuesday, May 18, 2010

12.35pm
aku tgh ngadap my luvly pc...setiap saat teringatkan dia...lalu aku teruskan menaip as a blogger la konon...blogger sampah...tapi aku rase sedikit puas apabila dapat menatap wajahnya walaupun seketika...anyway,,tujuan aku datang kelas untuk menuntut ilmu...aku harap niat aku ke kelas tak menyimpang...orang kate xdpt bercakap dpt tgk pn jadi laa...aku masih merindui dia...tp agak bnyak la input yg aku dapat kt kelas td..antara bnde yg btol2 aku phm n lekat dalam kepale aku ni istilah rapid prototype & subtractive prototype...melekat mcm pkai gam gajah...hehe...yg aku xle blah pg td aku leh plak sakit perut...sbelum msuk klas da skali...dalam klas plak meragam lagi...huh..lotih pakcik...abes klas je kitorg g mkn...time nk nek kete  td pn aku tercari2 die..ermmm..xdpt nk tgk..die g tndas kot...pas mkn ktorg blek umah yg ibarat xde penghuni..huhu....ok laa..stkt ni je aku ade cter..nt2 smbg lg...haa...sbelum aku terlupa,,aku nk share la pic time dinner final year aku...tgk la kt bwh ni k..ni la antara pic yang aku suke...enyoy it...


 tokoh seorang usahawan..haha


 with her...jeng3...


 live band..



 Dr. Fazly & Datuk hazizul..ngeh3...


with her again...




tetttttt!!!!abes..

No comments:

Post a Comment