Tuesday, May 18, 2010

Rintihan Hati.......

masuk ni da 3 hari hidup aku sunyi...semua punca dari aku...sebab aku dia menyepi...aku memang teruk...aku selalu xfikir dan buat keputusan yang betul sebelum aku bercakap...tengok palai!!ape dah jadi??kerana mulut badan binasa..memang betul pepatah ni...memang perit..bile dah lepas baru aku nk sedar...terasa diri ni xde ilmu pulak...mybe sbb aku xde ilmu..tp aku boleh tau bnde 2 mmg xbagus dan aku buat...maknanya aku ni tergolong dalam golongan orang bodoh...dah tau tapi tetap buat...BERFIKIR SEBELUM BERTINDAK!!!alert pada diri aku...walau apapun terjadi aku tetap akan menunggu...inilah CINTA aku rasa...tp semalam aku ade bace buku..tajuk die "sendiri mau ingat"...mmg btul ape yg tertulis dalam 2..istilah CINTA 2 sangat luas...jangan memandang CINTA 2 cuma apabila adanya sorang lelaki dan sorang prempuan..yang paling agung CINTA pada ALLAH...tp sebagai manusia biasa, aku xsalah untuk berCINTA...inilah manusia...bile ade masalah baru la nk igt yg maha esa..astaghfirullah...sungguh banyak kesilapan yg aku lakukan...

ya ALLAH...
barikanlah hambaMU ini petunjuk dan jalan yang benar...
bantulah hambaMU ini untuk menempuhi hari2 yg bakal mendatang...
ENGKAU redhailah segala apa yg aku lakukan didunia ini...
ENGKAU berkatilah hubungan kami jika inilah yang tertulis olehMU...
bukalah pintu hati kami untuk lebih mengenaliMU...
ya ALLAH..
dengarlah rintihan hambaMU yg lemah lagi hina ini...
ENGKAU tunjukkanlah lorong2 keluar dari belenggu kegelapan...
aku berserah padaMU ya ALLAH...
amin...

No comments:

Post a Comment