Thursday, May 20, 2010

diluar kemampuanku...

ni sbenarnya tajuk lagu kumpulan ukays...td ptg baru je aku nyanyi kat karoke...hehe
setiap manusia pasti akan melakukan kesilapan tak kira besar ataupun kecik..manusia jika selalu diingatkan ttg sesuatu perkara pasti akan melekat dalam kepala...sama lah cm pepatah sikit2 lame2 jadi bukit...mule2 cket2 perubahannya...lame2 bnyk..harap ini akan jd positif untuk diri aku...tujuan aku tulis blog ni adalah secara xlangsung untuk mengingatkan diri aku supaya tidak melakukan kembali segala kesilapan yg aku dah lakukan...arini adalah antara hari yg paling baik sepanjang minggu ni...alhamdulillah...terima kasih wat dia...sori ar kwn2..aku da ngntuk sgt ni...tdo hnya beberapa jam je smalam...

tengah malam nk pegi PD,
tiba disana menjelang pagi,
mate da ngntuk xbleh jadi,
esok2 kte smbung lagi...

No comments:

Post a Comment