Thursday, January 21, 2010

~aKu Si bOTak~

ni smalam pnye citer..aku ni jnis yg xbpe nk slesa sgt kalo rmbut pnjang..smlm da rimas tahap gaban..aku pn mntk la org ptgkn..yg tlg ptg rmbt aku ni seorang amatur..masuk aku baru 2 kpala die ptg..redah je laa..

lps siap je lngsg xnmpk cacat celanye..skali pg td aku g klas techno bhn smua bdk tgur aku kate rmbut tngga..aku pn wat kental je la..da aku sndri pn xtgk rmbt aku lepas ptg..haha..dalam ati da malu..tp aku tetap meneruskan kekentalan aku smpai la abis klas..

pas mkn je aku soh mmber aku yg sorg lg repair blek..tangga2 sume da ilang..tp tggl 1 je xle nk wat ape sbb da mkn dlm sgt..xkisah la 2..anggp je sbg stail..kah3..tp mmg puas ati la skang..'abg' da xde rmbt bnyk lg..angin pn sng je nk lalu kt kpale..ngeh3..

No comments:

Post a Comment