Saturday, January 30, 2010

~SaMpAi di MeLaka~

dari mn nk stat ek??aku stat dr mlm td laa....mlm td aku kat segamat..best btol tgk chelsea main mlm td..tp disebabkan oleh kesilapan 'alex' pemain pertahanan chelsea, fletcher salah seorang pemain burnley telah meledak gol penyamaan...dengan setia aku mnunggu chelsea menambah gol..tbe2 aku tgk da cter lain..tertdo rupenye..haha..tp chelsea tetap menang 2-1..lmbat gak la tdo mlm td..kalo dicongak aku tdo dlm 4jam je..pagi2 sarapan nasi lemak..pastu ngntok blek..tdo la kjap..hehe..da bgn 2 aku trus siap2 nk g stesen bas segamat..dari umeh aku gerak kol 11pg..sampai je stesen da kol 12..ngam2 la bas da tggu..igt nk round2 dlu kat stesen bas yg da berubah wajah..tp apekan daya..da naik bas, ade la sorg bdk pmpuan ni dok sblh aku..dengan memakai seragam batik..mule2 aku malu2 nk tgur...tp tgk cm bleh ajk borak je aku pn trus la memulakan pertuturan..aku tnye laa.."dik, skola kat mlake ke??"cewah..ayat xle blah..tgk2 die pn lyn..aku pn ape lg..borak la ngan die..aku sampaikan cter2 yg berunsur nasihat bg dak2 yg nk amek SPM cm die ni...borak pnye borak tbe2 die tnye name aku..biasenye kalo aku borak ngan org yg aku xknl aku yg tnye..huhu..berkenalan la kami..tup2 tgk bas ni lalu highway..makin cepat la smpai mlake..slalu ikut jln lain..lmbat cket..xsmpat nk berbual pnjang da smpai tmn aku dduk..


moral dari cter ni, kire aku dpt la rakan borak dlm bas td..kalo x, keje tdo la dlm bas..jmpe lak dak skola..cm brader2 je aku td..haha..nway aku da pn slamat smpai mlake..thanks akak anta smpai stesen bas td..slamat membaca kpd 'pengikut' aku..hehe..bye2..

No comments:

Post a Comment