Thursday, January 28, 2010

~PaGi yG inDaH~

jam sudah menunjukkan pukul 3.33 pagi..ari ni da 29hb satu..kol 8.30 bas g segamat akan bertolak dari melaka sentral..skarang ni aku ditemani oleh sekuntum bunga yg xreti nk tdo..hehe..aku bli tket blek segamat ptg td lepas klas..tnye2 kaunter die ckp tket tgh hari da abes..tggl pagi je..aku pn runsing kejap sbb xnk terlepas kelas..last2 bli gak tket pg dgn nekad nk ponteng klas..dalam kol 10mlm 28hb, aku dapat tau sok klas pg smua dibatalkan sbb ade perutusan NC utem..jd nsib aku mmg baik sgt2..ni pn baru siap assignment entrepreneur..xtau nk tdo ke x..kalo tdo tkt xle nk bgn lak..ermmm..sdap plak menaip sambil dgr lagu kita by aizat..lagu2 aizat ni mmg puitis..time2 cm ni mmg best dgr lagu2 jiwang..hehe..org yg ske dgr lagu2 jiwang ni xsmestinya jiwang..tp bg setiap org pasti akan ade secebis keinginan yg akan membuatkan org 2 jd jiwang..kalo ade org kate die xjiwang mmg tipu laa..cter2 psl jiwang ni, smlm lepas wat report techno bhn aku duk lepak2..pastu tbe2 je terkluar dari mulut aku yg wangi ni kata2 pujangga..hehe..ni aku nk kongsi..huhu


Angin bertiup batang bertaut,

Guruh berdentum menggegar langit,

Biarpun hati sudah terpaut,

Jatuh melutut tetap ku bangkit..



ni la hasilnye..tgk2 cm berbakat gak aku neh..hehesilap amek kos kot..hahak lah aku cau dlu..trase nk tdo la plak..bye2

No comments:

Post a Comment